Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων
Γρηγόρης Γιανναράκης
Μελέτη του φαινομένου του τουρισμού εξετάζοντας τους κοινωνικούς και οικονομικούς παράγοντες που το επηρεάζουν. Επίσης, αναλύεται η λειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων δίνοντας έμφαση στις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζουν.
Λιγότερα
Μελέτη του φαινομένου του τουρισμού εξετάζοντας τους κοινωνικούς και οικονομικούς παράγοντες που το επηρεάζουν. Επίσης, αναλύεται η λειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων δίνοντας έμφαση στις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζουν.
Μελέτη του φαινομένου του τουρισμού εξετάζοντας τους κοινωνικούς και οικονομικούς παράγοντες που το επηρεάζουν. Επίσης, αναλύεται η λειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων δίνοντας έμφαση στις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζουν.
-
Το φαινόμενο του τουρισμού.
-
Ορισμός του ξενοδοχείου.
-
Τύποι Τουρισμού.
-
Παράγοντες ανάπτυξης τουρισμού.
-
Τουριστική Προσφορά και Ζήτηση.
-
Εποχικότητα του τουριστικού προϊόντος
-
Τύποι επιχειρήσεων.
-
Ίδρυση τουριστικών επιχειρήσεων.
-
Μάρκετινγκ.
-
Χαρακτηριστικά εργασίας.
-
Αγορές εργασίας.
-
Υπερωριακό κόστος.
-
Διοίκηση του προσωπικού του Ξενοδοχείου.
-
Front Office.
-
Διοίκηση και Οργάνωση του Τμήματος Ορόφων.
-
Μέθοδοι εκμετάλλευσης ξενοδοχείου.
-
Σχέσεις βιομηχανικών και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.
-
Τμήματα Ξενοδοχείου.
-
Ξενοδοχειακό Προϊόν.
-
Ποιότητα ξενοδοχειακού προϊόντος
-
Προστασία περιβάλλοντος και ξενοδοχειακό προϊόν.
-
Εισαγωγή.
-
Ίδρυση.
-
Γραφεία εσωτερικού τουρισμού.
-
Γραφεία γενικού τουρισμού.
-
Τουριστικοί οργανισμοί και παγκόσμια οικονομία.
-
Τουριστικά γραφεία και Ξενοδοχεία.
Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα
Αρ. Επισκέψεων : 2536
Αρ. Προβολών : 14573